dilluns, 2 d’abril del 2007

Encuesta Logo Federación

Tras la recogida de votos de la encuesta sobre llevar el logo de la Federación en el uniforme, el tema ha quedado de la siguiente forma:

46,2% Si, hay que fomentar este deporte
23,1% si nos regalan el parche y es pequeño...
23,1% Que les haga publicidad su padre
7,7% No lo encuentro necesario

Por lo tanto en el próximo entreno, se realizara le entrega del parche de la Federación y se indicara en que lugar debe ir ubicado.

De igual forma se os comunica que hay una nueva encuesta, para ver que pensáis de una nueva formula para realizar las convocatorias. Consistiría en realizar dos o tres entrenos-campeonatos (a modo interno) y coger los resultados de todos los jugadores y de esta forma convocar a los mejores o más regulares.

La decisión es vuestra....A VOTARRRRRRR!!!

Buen Swing...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots!

Potser em poso on no en demanen, però us explicaré el que fem els del Quimriera.com P&P Club, vulgarment coneguts com els "puntocom"...
Nosaltres som 12 jugadors. Hem fet uns "trials" de 4 proves entre setembre i desembre de cada any, 1 cada mes, i els 8 primers scratch tenen la plaça per la primera prova que es fa al febrer (de les 4 proves puntuables compten els 3 millors resultats).
Bé, ja tenim equip incial. A partir d'aquí es fa el següent:
Els 2 millors individuals i la millor parella fourball tenen plaça per la següent jornada i surten de l'equip els 2 pitjors individuals i la pitjor parella.
I entren els 4 que han quedat fóra de la primera convocatòria.
I anar fent així.
Amb aquest sistema es garanteix que cada jugador de l'equip jugui un mínim de 3 proves.

A nosaltres ens funciona molt bé.

I aprofito l'avinentessa per felicitar-vos a tos plegats!!

Visca Backswing Blanes i Quimriera.com!!!

Quim Riera i Raurell
Quimriera.com P&P Club

Anònim ha dit...

hola , soc en jordi , aixo esta molt be si no fos perque sempre som els mateixos 8 malalts que anem a entrenar , es a dir , serem 8 per escollir-ne 8 ....

Anònim ha dit...

Ostia, el mismisimo Quim Riera en nuestro blog... y yo con estos pelos!!!

Gracias por la formúla de convocatoria, lo comentaremos con el equipo, aunque lo que comenta nuestro compañero Jordi es cierto.

Toni